Volgers

maandag 14 december 2015

Gift Card Accordion

Goedemiddag blogvriendinnen,

Deze week ging het iets minder lekker, dus dan ligt het maken van kaartjes ook gelijk 'stil' ... niet helemaal, maar ik vind dan gewoon niets leuk en ook niets schijnt dan te lukken!
Ik vind dat zelf ... ik zit dan mezelf in de weg!!
Maar had nog wel beetje zitten kleuren en dit kaartje lag er nog half afgemaakt, dus gisteren toch maar weer er mee aan de slag ....


Met de mooie producten van Elizabeth Craft Designs maak je toch al snel een leuke kaart ...
dus heb ik de Gift Card Accordion en het Flourish frame maar weer gebruikt!
In combinatie met wat bloemen en de blaadjes (zijn ook van dit merk) en lekker veel inkt kom ik toch een fleurig geheel!

Wens jullie een fijne maandag
Liefs van Christa 

2 opmerkingen:

corryskaart zei

hoi christa
ondanks dat je het even niet zag zitten heb je wel een wonderschone kaart gemaakt en erg vrolijk wat afdruk en kleur betreft!1
groetjes corry

Conley Tiffany zei

Ik zag opmerkingen van mensen die hun lening al van meneer Pedro hadden gekregen en ik besloot om onder hun aanbevelingen een aanvraag in te dienen. Slechts 5 dagen later bevestigde ik mijn lening op mijn bankrekening, een totaalbedrag van $ 850.000,00 waar ik om vroeg. Dit is echt geweldig nieuws en ik adviseer iedereen die een echte leningverstrekker nodig heeft om via hun e-mail een aanvraag in te dienen: pedroloanss@gmail.com. Ik ben nu blij dat ik de lening heb gekregen waar ik om vroeg.