Volgers

zondag 1 november 2015

Terug van weggeweest!

Lieve blogvriendinnen,

Alweer is het (te) lang geleden dat ik een kaartje heb gepost, terwijl ik er eigenlijk zat gemaakt heb de afgelopen maanden ... en bloggen blijft toch leuk al is Facebook tegenwoordig een stuk populairder! Toch ga ik de draad hier weer oppakken ... en mijn kaartjes laten zien!

Ik mis het toch wel en hier staat alles zo mooi bij elkaar ....





Het voordeel is dat ik de kaarten wel heb opgeslagen en de computer deze per datum wegzet ... dus volgens mij is dit zo rond de Pasen! Mij heerlijk uitgeleefd met stempelen op een label van Crealies en een kiekeboekaartje er van gemaakt ....

Ach het fijne weet ik er niet meer van, dus laat ik het maar zo.
Ik zal de komende dagen proberen om de kaartjes die ik gemaakt heb de afgelopen tijd te plaatsen.

Fijne zondagavond en tot gauw
Christa

5 opmerkingen:

Marja Sch zei

Leuk hoor Christa om ook hier jou kaarten te kunnen bewonderen. Ik vind het soms ook jammer dat het zo stil is in blogland, maar ook ik blijf mijn blog bijhouden. Groetjes Marja

Mariken zei

Leuk dat je er weer bent, met dit prachtige kaartje! En...bloggen blijft gezellig!!

bolletjelucky.blogspot.com zei

Leuk dat je het besluit hebt genomen om weer wat op blogger te plaatsen...het is hier zo gezellig ;p
Ik moest even goed kijken Christa want het is een apart modelletje maar wat een plaatje met al die laagjes..
Lieve groetjes Miranda

sandra_w zei

Welkom terug! Tis inderdaad heel rustig in blogland maar ik blijf ook lekker bloggen ;)
Supermooi kaartje!

Conley Tiffany zei

Ik zag opmerkingen van mensen die hun lening al van meneer Pedro hadden gekregen en ik besloot om onder hun aanbevelingen een aanvraag in te dienen. Slechts 5 dagen later bevestigde ik mijn lening op mijn bankrekening, een totaalbedrag van $ 850.000,00 waar ik om vroeg. Dit is echt geweldig nieuws en ik adviseer iedereen die een echte leningverstrekker nodig heeft om via hun e-mail een aanvraag in te dienen: pedroloanss@gmail.com. Ik ben nu blij dat ik de lening heb gekregen waar ik om vroeg.